Tackar "tecsupport"

Igår fixade jag mig in i 2000-talet lite mer på riktigt. Umgicks med en kamrat från byn och drog med denne in i stan för att ordna micro-sim. Fikade lite och konstaterade att jag bjuder på maten då jag ändå fått i uppdrag att ta hand om denne kamtat under dagen. Blev mycket bra då jag fick en snabbkurs i smartmobilanvändande. Frågade ungefär 1000 frågor och fick små hjärnsläpp lite nu och då eftersom jag inte riktigt förstod och tyckte att fingrarna var klumpiga. Tillslut ska jag nog få ordning och fason på detta!
 
Efter maten blev det Ålidhem för att spela lite spel och träna magen lite. Lät "Vixen" vinna i Yatzy innan jag ägde i plockepinn. Efter det kände vi att pulsen skulle ökas så jag lärde en herre att spela två olika typer av kortspelet stress. Bombade även de andra medspelarna på tips och tricks de inte kunde svara på gällande telefonen.
 
Observera att jag inte har allt för många kontakter att skryta med på telefon. Så om jag frågar vem tusan du är beror det på ny hård och mjukvara samt nytt sim. Har inte glömt dig!
Trackback
RSS 2.0