Kaosartat

Ska ju flytta vidare till en ny lägenhet strax. Det värsta med att flytta är städet! Det är totalt kaos i gammlägenheten. Saker överallt och jag förstår inte hur det går till! Ex sambon har tagit iväg det mesta av dennes saker men farit runt lägenheten som en orkan. När jag kom in igår tänkte jag vara "Vad har denne gjort egentligen". Har ju inte hunnit vara med när det flyttades ut och känner att strukturen är som bortblåst.
Något jag lärt mig sen jag flyttat tidigare att man har en plan. Här har nog planen varit att bara stuva in och frakta bort. Tonen i detta är inte så hemsk som det faktiskt låter, är inte upprörd mest bara lite handfallen. För mycket i vägen för att jag ska veta var jag ska börja!
 
Måste inhandla små skruvmejslar även. Fick råd om hur jag ska laga min Automatic när jag var hemma. Har tyvärr inga mejslar som är nog fina för att jag ska kunna göra det. Fast det är ett senare problem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0