De é skönt att vara ledig!

Har hunnit göra mycket och ingenting sen ledigheten kickade in. Inte har det varit tråkigt i alla fall. Surströmmingskalas, talludden med GG x 2, skördemarknad i Sandsele och en sväng till Skellefteå. Efter svängen till Skellefteå blev jag som en ny människa. Ställde upp som hårmodell till en gymnasiekamrat, som även tog gisellen!
 
Passade på att springa in på Cubus och Twillfit eftersom dessa butiker inte finns i Umeå, tyvärr! På Cubus hittade jag ett par jeggings i en fräsch färg och på Twillfit en bh. Stör mig en aning på att det inte finns några bra underklädesbutiker i Umeå. Både jag och Halvan är ense om att ska man handla en bh då gör man det bäst i Skellefteå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0