Flyttkaos

Håller på att få någon fason på lägenheten. I helgas vara alla möbler inne i lägenheten och i söndas var min första natt i den. Har inhandlat en säng men den kommer inte förrän nästa vecka så nu sover jag på en provisorisk säng innefattande en matta och soffkuddar. Fungerar riktigt bra, tackar mitt släktskap här lite. Lappen kan ju somna var som helst och längden är inga problem.
 
Saker jag tänkte ta tag i idag:
- Införskaffa gardinfästen + gipspluggar.
- Köksstolar
- Internetkabel
- MAT! 
 
Eftersom stolarna skall inhandlas på second hand så kan nog något annat roligt krimskrams följa med. Tidigare i veckan hittade jag fina dessertskålar och en extra kaffekopp t.e.x. 
Nu ska jag se hur det går för Gubben med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0