Serietittande

Det är dags för förkylningar och diverse influensa-attacker återigen. Detta fenomen går ju bara i vågor! Jobbade igår för att kunna hålla ordning och reda i restaurangen om det skulle bli mycket att göra. Fick för mig att jag reagerade på en viss konsumtionsprodukt och avfärdade mina svullna halsmandlar med det. Tur man är klok för så var ju verkligen inte fallet!
När jag hoppar av bussen och går en liten bit vill något ur min mage säga hej. Var inte så farligt så jag kunde hålla igen. Kunde däremot inte locka fram något när jag väl kom hem. Kunde inte sova ordentligt i natt och har varit värre i halsen idag.
 
Tur är i alla fall att man har burkat upp med lite serier och gått på biblioteket. Har börjat om att se "Band of brothers" som jag tog av min käre Gubbe. Kommer inte ihåg så mycket av serien men å andra sidan så såg man ju den då det gick på tv 4. Ska inte dra upp hur många år sen det var, jag vill inte inse att jag blir äldre.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0