Omhändertagen

Idag var jag nere på Gloss i nya gallerian (aka ombyggda kungspasagen) för en sminkkonsultation. Hade bokat in den förra veckan då jag var inne och kollade på en mineralfoundation. Mycket trevlig makeupartist men lite fåordig, kan dock ha varit för att inte störa koncentrationen. Förstår problematiken då det kom till mina ögonbryn, de är ojämna och jag får inte heller till dem kungligt. Vi skrattade lite åt det och tog bort 1:a försöket och började om.
Var hur som helst riktigt skönt, är ju som trevligt att känna sig ompysslad. Det är ju väldigt bekvämt och trevligt när någon annan lägger make upen.
 
Efter att jag var färdig där och gick ut med en ny mineralfoundation och ett vackert ansikte mötte jag upp min kära Halva. Satt på kafé Station och mös en stund och fick senare sällskap av någa andra tomtar. Efter vilda samtal om helt olika saker kom vi fram till att Disneyfilm skall ses med nya öron. Alltså ska vi se Lejonkungen på norska. Funderationen om hur det låter på en mycket allvarlig del i filmen måste stillas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0