Rabatterat!

Såg på min inkorg att jag fått lite rabatter på Ellos från Jotex. Yes de sammarbetar så det var en fin rabatt man fick. Tänkte att jag skulle kolla vad de hade för roligheter. Till min glada överraskning så hade de precis en modell på bikinin jag vill ha, i min storlek dessutom (får jag hoppas)! Skadade inte heller att den var orange, en färg jag insett att jag klär i. Bara den inte är för starkt neon eller för mycket pumpa. Om ni förstår vad jag menar.
 
Fick ringa och få hjälp med beställningen lite. Stod att man skulle betala med postförskott. Det vill jag ju naturligtvis inte göra. Prov först och betala sen! Fick verkligen inte till det så jag ringde och bad om hjälp. Jättetrevlig personal!
Skadade inte heller att jag blev bjuden på expressleverans så jag får varorna tidigare. Hinner man kanske testa outfiten innan jag åker tillbaka till umeå också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0