Ingen rädder för vargen här!

Igår så såg Sambon, "Mannen" och jag på film. Innan vi kunde bestämma oss vilken vi ville se! Tog i alla fall det kloka beslutet att ta till en gammal goding som fortfarande levererar. The Rock med Sean Connery och Nickolas Cage.
 
Inatt drömde jag jättekonstigt! Inte behöver jag se på skräckfilm inte! Drömde att jag och "Mannen" skulle se en i alla fall men det blev som att vi var i den. Allt som hände var som en filmatisering, såg även mig själv bli filmad. Inte riktigt okej tyckte jag. Vaknade så klart och vände på mig så jag skulle drömma något annat.
Då drömer jag något jättekonstigt om Socialize. Allt var omvänt! Måste säga er det att jag är fördj*** duktig på potatissorter i sömnen. Finns säkert en bra anleding till det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0