Lägenhet

Har som sagt stått och letat lägenhet ett tag nu. När jag loggade in i morse fick jag den glada nyheten att jag nu fått en lägenhet! Trode inte att det var i närheten ens då jag började som nr 5 i kön och igår blivit 4:de intressenten. Men det gick vägen, den är perfekt! Dock en bit ifrån stan men som min mor sa en gång i tiden till min syster: "Då vet du ju att gästerna som kommer är där för att träffa dig och inte bara för att"
 
Senare idag kommer Halvan och "Svansen" förbi för att lotsa vägen till grillen! Måste komma ihåg att ta med mig Monopolet också för som vi har tjatat på Halvan att spela. Tillslut fick vi ett medgivande på 1 spel bara för att vi skulle sluta och det kan man inte ta sig ur. Så vi ska plåga Halvan med det innan TP kommer fram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0