Helgen börjar bra

 
Igår när jag kom hem från jobbet så ramlade det in två släktingar. Filosofin är bra här tycker jag. Är dörren öppen: Gå in, ropa hallå och råkade det inte vara någon hemma är det bara att gå ut igen. Nu var det ju bra att jag var hemma för det var trevligt med lite besök. Fick åka in till stan när de begav sig för att jag fick en liten present av en vänn. För att fira lite bjöd hon mig på bio. Blev Gangster Squad, riktigt bra!
 
Ikväll fortsätter jag och sambon fästligheterna med att ta en trerätters på Socialize. Ska bli så gott! Ny meny så det ska bli spännande för smaklökarna. Har ställt in siktet lite på någon rätt jag vill smaka i alla fall. Blir bra att äta innan jag ska jobba så man inte står där lite handfallen. Brukar gå bra i alla fall, blir lite "fake it till you make it" däremot. Fast å andra sidan är maten 5 stjärnig så helt borta är jag ju inte!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0