Skidor

Var hemma i helgen och åkte lite skidor med en vänn. Fick låna mammas utrustning. Långa skidor och större skor än jag passar i men det gick jättebra ändå! Blev ju som ändå bara klassisk åkning. Fick däremot en renässans på detta och inhandlade ett sett på intersport när jag kom till Umeå igår. Så nu blir det att åka av!
 
En riktigt fiffig grej (om ni inte har kommit på det) är att inte vara så stor. För det första blir skidorna inte så långa, man får in dem i bilen utan problem. För det andra så kan man handla på juniorsidan, bra utrustning för en riktigt bra slant! Fick tag i skor, skidor, bindningar och en tejp (för dem som inte riktigt förstår sig på valla) under 2000 spänn.
 
Var med Halvan och spelade badminton på eftermiddagen. Minns inte hur länge sen det var jag spelade! Kom som mest bara ihåg när vi spelade hemma på gården. Inte lika förutsättningar där, ena sidan - motvind och andra sidan - medvind. Denna match har resulterat i att jag har ont i baken. Sträckte ut den ordenligt efter vi spelat men det hjälpte föga mycket. Känner mig som en tant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0