Mycket film det här!

Idag såg jag och "Halvan" den bio som vi faktiskt hade planerat för att se. Det blev Beautiful Creatures. Hade väl inte riktigt koll på vad den handlade om innan jag gick in i biosalen. Summeringen jag hört var: Vanlig pojke och häxa möts, kommer de att få varandra eller inte. Ja ungefär den handlingen var det men mycket bättre än det låter för det är så mycket annat inblandat också.
 
 
 
När vi kom in i salongen så var det en människa som satt på våran soffa. Ville till en början inte alls flytta på sig, tyckte att vi kunde sitta på soffan bredvid. Efter förklaringen att vi har betalt för plasen som nu var occuperad och det kan komma någon som bokat den andra soffan kan vi inte sitta där. Då fick vi platsen men inte helt villigt.
 
Ser fam emot morgondagen! Ja det är alla hjärtans dag men den är inte så speciell för mig. Ska få jobba på restaurangen och det firar jag i mitt stilla sinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0