Mayhem - typ

Var lungt när jag kom på jobbet idag. Fick dock höra att när de öppnat hade det vällt in folk som ville äta, så det hade varit mycket spring. Var ju bara en timme innan jag började och jag var där lite över halv så det måste ha gått fort att folk åt upp.
 
Trode inte att det skulle bli allt för mycket folk eftersom det var melodifestivalen ikväll. Så blev inte fallet! Det var som en tsunami och folk bara rasade in genom dörren. Fick snällt säga till många att de får komma tillbaka en annan dag. Var jättekul att det var många som kom men det blev mycket där ett tag. Kockarna fick lämna tryggheten i köket för att gå ut med mat. Vi sprang runt som galningar för att hinna med allt.
Lite kaos blev det där ett tag men det löste sig ändå.
 
Gick bra då vi delade upp oss så kamraten som är mer hemma i baren fick ta loungen (många beställde drinkar och det är inte min starka sida!) medan jag tog matsalen. Kände att, för att citera en arbetskamrat "Du har ju det där norrländska lugnet så det märks inte att du är stressad!" det var väldigt bra egenskap för dessa kvällar. Kände att det var mycket att göra, men det var ändå hanterbart på något vis. Var väl för att jag inte behövde stanna upp en halvtimme för att göra en drink!
 
Trött i benen och slut i kroppen (tur att jag fick skjuts hem) men en riktigt skön känsla, älskar att jobba på Socialize!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anette!!! Har tappat ditt nummer. Smsa mig :)

2013-02-17 @ 14:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0