Snart blir det semester!

Det märks att sommaren håller på att lida mot sitt slut. Mörkt börjar det bli om kvällarna och temperaturen är lägre. På jobbet stånkar vi och står på, men man känner att alla behöver lite semester.
Glatt humör varje dag tar på lite mer än man kan tro. Glad att nattklubbarna inte hålls längre i alla fall! Men nu är denna helgen snart över och efter nästa vecka är det semester för min del!
Så nu tar vi och taggar in i det sista så vi kan gå ut med en smäll och bli riktigt utvilade när vi är tillbaka!

Längtar hem riktigt ordentligt nu när det är så nära. På fredag tar jag mitt pick och pack hem till byn för lite surströmming på lördag. Ska även passa på att fara till Storuman och Arjeplog medan jag är hemma hade jag tänkt. Får väl se hur mycket rat jag tar åter till Umeå, en stundande flytt är i antågande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0