Slutspurt

I veckan blir det att pyssla mycket med att förbereda och underlätta stängningen av restaurangen. Ingen panik bör ni ta till i detta läge för den öppnar igen i september! Vi tar bara ut en välförtjänt ledighet nu efter sommarens sluttamp. Är inte så många som vill gå ut på äta efter semesterkassan sinat.
 
Ska pyssla på med egna ärenden idag i alla fall. Blir att försöka hitta en salong som har drop in tider, för något måste göras åt risbusken på huvudet! Har även fått i uppdrag att gå en vända på Biltema så en bil kan bli fullt brukbar.
Ikväll styrde man upp en liten soaré med Halvan och Svansen. Fortsätter trenden med våra sammankomster så blir det nog jättekul! Skulle dock inte göra något om himlen öppnade upp sig också men inte nödvändigt.
 
Halvan styr så klart upp än en gång! Sov där i helgen för det är närmare mitt jobb och när man slutar mitt i natten är det smidigt. Hade order om att ta med gympakläder för ut å kut skulle vi. Så hemskt kass är man ändå inte! Skubbade runt 3,2 km spåret på 19,33 min. Var nå sånt jag trode det skulle landa på för det har jag sprungit på tidigare. Observera att tidigare betyder ungefär 2-3 år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0