Nejdu!

Var lite krasslig på söndag men inte så fasligt mycket. Kunde ju inte tro annat än att jag skulle bli sjuk heller! Bruker inte slå fel, är jag ledig blir jag sjuk. Men nu har jag inte tid att vara sjuk!
Åkte till stan och formen var som ganska bra trots att halsen kommenterade att den fanns. Igår grillade vi några stycken och innan vi tog oss hem så hade tempen i lugften hunnit sjunka en bit. Gjorde väl inte saken bättre heller. Sen vaknar jag mitt i natten av att sambon strax hostar ut sina lungor! Gick och la mig i soffan så jag skulle kunna sova. När jag vaknade i morse så var det min tur. Jag som tänkte ligga ute med vännerna idag! Blev att stanna hemma och kurera mig inför helgen istället. Ska fasen vara frisk så jag kan dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0