Fristad

Åkte hem i fredags för lite lugn och ro! Började med att vi kidnappade en vän som fyllt år tidigare på veckan. Blev således lite grill och tårtätning. Fick en fin present som några knåpat ihop från oss alla. Riktigt fin!
 
Lördagen stod för den riktiga underhållningen jag längtat efter, Röda ulven cup! Fick spela golfen där vid 12 ungefär. Gick ganska bra ändå, speciellt med tankte på att jag bara spelat 1 gång denna sommar. Maten som bjöds på senare gick ned efter studerande på hur man gör. Äter ju inte surströmming speciellt ofta. Bordskavaljeren på andra sidan bordet tyckte jag hade en mycket speciell teknik. Insåg ju att det var för jag körde lite "ugg, ugg mosa krossa slå ihjäl teknik" I alla fall den första fisken.
 
Idag tväråkte jag åter till stan för att konsultera lite med en frisör i morgon. Tänkte vända åter till mina hemtrakter på fredag med nästan full bil. Har ju lyckats jaga med mig några till Talludden. Är supertaggad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0