Reklam?!?

Ser ut som att jag har fått ofrivillig reklam! Förra inlägget är det en länk till nån dejtingsida. Får säkert det i detta inlägget också. Gillar inte det riktigt.

Kul kväll ikväll i alla fall! Mycket folk som kom in och ville äta. Hade nästan fullt i matsalen där ett tag och det var knökfullt i loungen.
Liten märklig sak hände även. En av mina kolleger mötte en gäst i dörren och frågade vad denne ville äta och hur många de skulle bli. Hade dock ingen plats åt dem så hon sa att de nog var tvugna att komma en annan dag. Varpå gästen säger: "Nej det tänker jag verkligen inte göra! Pratade med en och hon sa att det skulle gå att lösa!"
Överhörde bara denna diskussion så när jag kom ut igen undrade jag såklart vad det var frågan om. Grejen är nu så att ingen av oss i servisen hade pratat med någon oplacerad gäst som kommit in. Hur som helst säger vi inte på det viset, antingen finns plats eller inte. Skojade till det lite och sa att denne säkert pratat med någon annan gäst och de sagt att platsfrågan skulle lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0