Massa BIO!

Igår såg jag och killen Warm Bodies. Ganska mysig film faktiskt även om det fanns några morbida inlägg lite här och var. En genomtänkt film allt som allt i alla fall.
Efter den var färdig sprang jag och mötte upp Mannen utanför Station. Fikade lite go grejer där innan det var dags för nästa film. Den här gången Iron Man 3.
 
Filmen i sig var riktigt bra! Värd att se på bio helt klart. Personligen tycker jag att filmerna med Iron Man bara blivit bättre ju fler de gör. Dock så är jag lite rädd för om de gör en till. Vill som att de ska sluta på topp så man får ha kvar förväntingen på vad nästkommande skulle kunnat bli. I nuläget är det ganska säkert att de inte gör en till. De har fortfarande inte fått Downey Jr att skriva på för Avengers 2. Kommer att bli mayhem om inte han är Iron Man, han är ju fatastisk!
 
Nu kanske några tänker "Hon är ju galen, det är ju som dyrt att gå på bio!" Nej inte för mig denna gången, en fribiljett sen The Hobbit och en pga bioklubben. Enda som kostade något var popcorn och dricka som jag förövrigt bara smälde i mig på Warm bodies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0