Det går undan

Lade ut en annons på min gamla loftsäng igår på blocket. Mobilnummret lade jag inte ut för vissa anledningar så det finns bara en mailadress till mig. När jag kom hem idag så sa sabon att jag inte skulle få den såld när mitt nummer inte fanns med.
 " Folk använder sig inte riktigt av mail när de ska köpa något "
Tji fick han då jag loggade in på mailen, flera intressenter hade hört av sig. Det kommer några och kollar på den i morgon och hoppas jag får iväg den då också.
 
Bildkälla: Blocket.se
 
För övrigt så har jag införskaffat mig en strykbräda. Åkte upp på Ersboda igår med några vänner och strosade runt. Jag fick tag i det jag skulle och de andra också. Vi hade ganska kul vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0