Socialize

Det är så härligt att få komma och hoppa in lite och då på restaurangen. Blir så glad! Även om det kan kännas som att jag just börjat jobba där ibland. Kändes verkligen som det nu. Var högt tryck ikväll och en massa nya saker som jag inte blivit "invigd" i men man är ju inte den som är den! Fick fråga saker i förbifarten och göra det bästa av situationen. Gästerna var nöjda och glada hur som helst.
Sa till min mor att jag får ju nästan abstinensbesvär, är som en hund då de är jätteglada. Delvis att de trampar på stället, gnyr och vet inte riktigt var de ska ta vägen. Så känns det ungefär hela passet.
 
Nej nu blir det att hoppa isäng så att jag orkar upp i morgon för att shoppa lite mat och göra nästa pass på det bästigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0