Gillar´t eller!?

Jobbade på restaurangen idag. Mycket folk som var ute i svängen så det fanns massor att göra. Det är verkligen jättekul att jobba, speciellt när man känner att man lär sig något. En arbetskamrat sa efter att vi slutat:
- När det är så mycket att göra på en gång hamnar man verkligen i sin egna lilla bubbla.
Kan inte göra annat än att hålla med. När jag sprang omkring som bäst så var hon tvungen att upplysa mig om att jag slutat för en sisodär 20 min sen. Tiden flyger verkligen iväg ibland!

Innan jag drog iväg på jobbet så fick vi äntligen frysen lagad! Höll på att bli orolig att vi inte skulle få det innan helgen. Men lyckan håller ju inte riktigt i sig så länge ibland. När jag slutat och kollade mobilen så fick jag ett så fint sms av sambon:

"Guess what.... nu har kylen dött"

I´m going crazy! Fick i alla fall tag i krisjouren - securitas. De kom med en liten kyl som vi får ha tills den s.k befintliga vitvaran blir lagad. Man blir verkligen lite ställd när sånt inte fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0