ost, kex och vin

Igår kväll hade sambon och jag lite myskväll för oss själva. Jag hade handlat nästan allt som behövdes men! Jag mitt klantarsle tänkte ju inte efter när jag köpte vinet. Kollade som mest bara efter ett som passade till ost och tog med det hem. När vi skulle öppna flaskan så insåg vi att en vinöppnare inte skulle vara dumt. Vi fick pressa ned korken i flaskan istället. Gott var det i alla fall!

Jag fyndade även på extrapris. Började med att springa på mediamarkt och inhandla en volymmaster. Efter det gick jag på jakt efter en mörkblå kavaj. Fyndade en jättefin modell, på HM så klart! Betalade inte ens 500 kr för dem tillsammans, gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0