Nu så

Skulle uppdatera igår men det blev något konstigt så jag kastades ut från blogg.se. Dessutom så kunde man inte gå in och läsa på min blogg. Nu är det däremot fixat!

Idag var jag in på arbetsförmedlingen och skrev in mig igen. Riktigt hjälpsamma var dem jag pratade med i alla fall. Arbetsförmedlaren som tog emot mig var lite begistrad över min historik med jobb de senaste åren. Förstod dock att jag inte ville plantera igen när hon matchade mig till företag.
Fick även veta att jag behövs som arbetskraft uppe i Sorsele nästa helg, och vem är väl jag om man inte ställer upp!

Innan jag åkte hem så sprang jag in på Åhlens och handlade mig några vinglas. Har haft dem i tankarna ett tag och nu var det dags. Köpte också en penseltvätt till sminkborstarna, får se hur väl borstarna håller sig nu för jag upptäckte att alla shampoon inte riktigt är bra för dem.

Har även varit duktig och bakat limpa idag. Det tar ju inte så lång tid att baka själv men man är ju så dålig på att göra det. Varför fattar jag inte för det går fort smakar underbart och är billigare samt att man slipper alla konserveringsmedel. Finns ju egentligen ingen anledning till att inte göra det.
Ska nog ta mig ork till att göra apelsinmarmelad också. Gott som pålägg!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag har också köpt rengöring till mina sminkborstar nyligen. Men jag köpte på Kicks. Hur funkar det du köpte?

2012-04-03 @ 17:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0