Teknikens j#la under!

Ibland blir jag bara så förgjordat irriterad! Jättebra att ha en skrivare, om den vill fungera. Har installerat den till datorn men icket vi ska tjura och inte vara till lags. Behöver skriva ut två viktiga dokument, får väl fråga om det går bra om jag mailar det istället.
 
NOTE: Köp bara kända märken (i alla fall en av de större) som varit med ett tag utan omödiga finesser, då fungerar det! Har en superbillig HP hemma (tyvärr) som jag köpte på clasolsson, finns en scanner på den. Fungerar alla tider utan knorr. Den som är i lägenheten är en av de mindre kända märkena och en jäkla massa funktioner på som man aldrig kommer att använda. Den fungerar inte tillsammans med datorn!
 
Nej fy nu måste jag sluta, måste få något roligare att tänka på än det här. Ska nog sätta mig och skriva för hand. Då har jag ju i alla fall dokumentet. Tacka vet jag en vanlig hederlig penna. Enda som kan hända är att bläcket tar slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0