Tamron AF 70-300mm

Igår fick jag leka GPS med en vänn från Gargnäs som kom till Umeå. Gick hur fint och bra som helst och vi tog oss fram utan krusiduller. Hon hittade sig en ny mobil och jag lyckades hitta en nytt objektiv. Har sugit på det länge nu och passade på när det var ett bra pris. Fick kolla in objektiven lite närmare nu och bestämde mig för en 70-300 istället för 55-200 som valet har stått mellan.



Idag är det sista arbetsdagen innan en ledig vecka som skall spenderas på hemorten! Som jag längtar kan jag säga. Blir ju inte riktigt så man åker hem så ofta när man jobbar som jag gjort nu. Är som bara glad att det går så pass bra på jobbfronten som det gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0