Pityriasis rosea - Medaljongsjuka

Antar väl att jag fick detta istället för att bli helt förkyld. Är i alla fall bara där och gör inte så mycket väsen av sig. Blev däremot lite fundersam vad dessa utslag var för något så jag gick till distriktar´n för att få reda på det. Inget farligt och inget man kan göra åt. Är en virusinfektion, det är ju förkylning också.
 
Ikväll blir det att fira fadern på hans födelsedag! Mamma har bakat tårta idag så den blir det att smaska sig in på. Var tyvärr ute i dålig tid. Har inte någon present...
 
I morgon har vi i alla fall schemat upplagt. Kl 10 blir det att se på skotertävlig i Pettersburg (en del i Gargnäs) som de annordnar. Kom dit och kik! Kl 14 är det brännboll på fotbolsplan för alla som vill vara med. Är heltaggad för morgondagen, en av de bästa dagarna under sommaren måste jag nog påstå. Vi har så kul i Gargnäs då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var det jag hade förra sommaren :( Blir bara värre ett tag och jag hade ju hemska utslag hela sommaren. Om det börjar klia så kan man äta allergitabletter:)

2012-06-22 @ 15:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0