Cocken?!

Blev lite chockerad när jag loggade in på mitt konto på blogg.se Allt var ju helknäppt! Man lyckas väl lära sig det här utseeendet också men just nu är det bara ologiskt. En komentar jag fått som jag publicerade försvann helt plötsligt, varför?

Just nu så sitter jag i Stighalls residens och ska snart ut med hunden. Fick sova här inatt och så blir det denna natten också. Båda våra sambos är inte hemma så ingen av oss kan sova ordentligt bara därför. Hemskt när man är van att ha någon att sova hos sig (eller i alla fall i lägenheten) och plötsligt är det ingen där. Hemskt mycket ljud man läggere märke till, ungefär som när man just flyttat in och sover där första natten.

Längtar till på söndag för då får jag åka hem! Ska bli kul att få komma hem och se alla man inte tittar på så ofta längre. Dessutom så är midsommar snart här, få se vad kul man kommer på då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0