Lasra

Ikväll kommer det folk som ska vistas i lägenheten med mig! De roar sig med bio medan jag ska jobba men i morgon blir det andra bullar. Blir att debutera i laserdome. Efter vad man hört så kommer det nog att bli riktigt kul.
 
Bildkälla: Isabella Sjöbergs blogg
 
Längtar som tusan nu och vill att det ska bli söndag så jag kan se sambon! Det är fruktansvärt tråkigt utan honom och maten/städning har försämrats för min del. Känner inte att det är sådär jätteskoj att laga mat till en person och det är ju bara jag som bor här nu så städningen hamnar ganska långt ned i prioriteringen. Inte bra! Tur att sällskap kommer i helgen så jag får någon energi att städa. Jag är verkligen ingen ensamvarg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0