TQ Nattklubb

Första gången jag jobbar på nattklubb. Fick sitta i insläppet och till min fasa insåg jag vilken årgång som fyller 18 år i år! Huvva ligen ändå! Riktigt trevligt folk som kom på besök och vakten fick uppgiften att underhålla mig och jag honom. Det innebär egentligen att han skulle kolla alla som kom in och se till att kassan inte blev stulen, haha

Var inte så dödligt trött när jag var på väg hem men det kändes i fötterna när jag gick att de hade fått komma till användning. Vaknade nio för att Lina ville ha hämtning och skulle inte gått och lagt mig efter det. Var astrött när jag vaknade igen och kroppen slö. Ska fortsätta vara slö till i morgon. Det är jag värd tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det är du värd!

2012-02-26 @ 21:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0