Fallit för trenden

Nu när vintern viner runt öronen vill jag inte klippa mig så jag har lite extra skydd mot vinden. När jag var uppe med Alexander i Kalix över jul så tipsade en tjej mig om ricinolja. Hon var ganska tunnhårig och håret var sprött så det ville inte bli långt. Dock så hade hon väldigt långt hår pga hon använde oljan och inga kluvna toppar.
Så igår när jag var på stan köpte jag mig en liten flaska på apoteket för att testa. Killen i kassan var tvungen att fråga om jag viste att det var laxeringsmedel egentligen. Han hade dock hört att många använde det i håret och frågade vad det fick för effekt.
Men frågan är om det beror på oljan egentligen. När man masserar in det i hårbotten stimuleras ju hårsäckarna av massagen... kan dock ändå verka stärkande för håret då det är en ren produkt utan några konstiga tillsatta ämnen.


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: jaha åkej, vad roligt :D trivs du än så länge?

allt bra annars då?

2012-02-16 @ 13:57:30
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0