Träffpunkt

Igår så kom en bekant till Camilla förbi och visade upp några produkter från Mary Kay. Efter att vi testat produkterna och fått som en liten genomgång av dem kändes ansiktet som en babystjärt!
Inhandlade en ansiktstvätt med tillhörande fuktgivare och så ett mineralpuder. Har länge velat ha ett mineralpuder men det har som aldrig blivit av så nu slog jag till. Fick ju ändå hjälp med att hitta rätt färg nu.


 

I tisdags såg jag The Notebook med Ryan Gosling med en av huvudrollerna. Har sett den tidigare men det var ett tag sen. Insåg sedan varför det var så länge sedan. Filmen är hur bra som helst men slutet är så hjärteskärande. Det hade jag förträngt! Hade inte sambon suttit bredvid mig och det var efter kl 10 skulle jag storbölat så hela huset hade hört det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0