Let´s bowl

En vänn till mig fyllde år igår så vi drog iväg till Storuman för att rulla bollar. Som vi rullade och hade kul. Vi startade med att bowla. Döm om min förvåning när jag lyckades få till 5 strikes sammanlagt på två serier. Men då kan vi säga så här: Födelsedagsbarnet satte gränsen med en gång, första kastet och hon fick en strike!

Det fortsatte med att vi spelade två parti av ett fotbolsspel. Ni vet ett sånt som man ska snurra gubbar på en pinne. Frustrerande jättekul eftersom vi spelade två mot två. Ingen lämnas utanför. Mitt lag blev däremot utklassat!

Kosan styrde sedan mot elevhemmet där bollarna fick fortsätta rulla i en omgång biljard. Även här blev mitt lag utklassat med lite hjälp från mig dessutom. Jag är tämligen sportslig mot det andra laget. Fixade ned en boll till dem och psykade min egen lagkamrat. Så snäll är jag!

Innan näsan pekade hemåt så såg vi lite på film för att tagga ned lite. Är jobbigt att vara i sitt "esse" en hel dag. Det blev "In time" som en av kamraterna inhandlat på filmrean från en mack. Tycker faktiskt den är bra men man stressar sig åt karaktärerna på vissa delar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0