Magen skriker

Vaknade jättetidigt i morse för att magen talade till mig. Det var något som inte stod rätt till där inte. Det kändes som att någon slagit mig rejält i magen och ville inte gå över. Så jag klev upp, tog en alvedon, gick och la mig igen i hopp om att det skulle gå över. Tack och lov så gjorde det de så jag kunde somna om en stund.

Blev ordentligt klar i skallen när en atbetskamrat till mig ringde och sa att idag blev det surströmming! Så jag ska iväg och äta lite fisk senare idag.


Kommentarer
Postat av: signelindgren

herregud vilken höstkick ja fick ^^ fick med ett snitsigt rim där också. hihi naee men saknar dej lite faktiskt :)

2011-09-20 @ 13:29:49
URL: http://signelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0