Klassiskt skådespeleri

En av de roligaste och underhållande anledningarna till att se äldre filmer är deras fenomenala skådespeleri! I den gamla serien av Supermannen är det många saker som bara är underbart roligt. Om ni sett den vet ni vad jag menar, har ni inte det. Se i alla fall ett klipp av dem på Youtube. Igår innan jag skulle börja jobba såg jag att "He-Man masters of the universe" gick på tv4 film. Tänkte att jag ser den väl, enbart för att kunna säga till killen att nu har jag faktist sett He-Man. Blev anklagad för jag inte gjort det. Riktigt underhållande film med tanke på allt "hi-tech" de har med och just hur de lever sig in i rollerna. Klockrent!

Komenterade detta till pojken och han sa:
- Då ska du se Conan barbaren med mig sen! Där är det samma sak.
Av någon anledning så tyckte mamma samma sak när jag berättade att jag sett He-Man från 1987.
Har inte heller fattat varför Dolph Lundgren är känd tidigare. Har bara vetat att han är skådespelare nu på senare dagar. Men nu har jag ju faktist sett en Dohlp Lundgren-film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0