Min nya kärlek!

Som jag så upprört skrev tidigare i veckan om diverse skor som växer och fötter som märkligt nog krymper, har jag nu hittat mig en själsfrände bland detta skohav som finns. Kändes som att det var himmelriket! Alla produkter jag klickade på fanns i min storlek. Annars så finns bara de fula och låga skorna som ingen egentligen vill ha i mindre storlekar. Får inte vi också vara vackra från topp till tå?
En kedja som förstått att gör man större skor får man allt ta och tillverka lite mindre ochså är Laredoute
Blev i alla fall att beställa två par då varken jag eller mamma kunde bestämma oss för vilken som skulle funka bäst i de flesta sammanhangen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0