Inte riktigt rätt där

I tisdags såg min mor och jag på tv 4 film. De har också reklampauser och tror du inte att vi är lika lättpåverkade som många andra. Det blev bara en liten miss. I en av Synsams reklamer är det en människa som äter popcorn. Vi blev riktigt sugna på det men inte hade vi några! Vi stod ändå i var sitt skåp och letade men ikket. Mamma hittade däremot marshmallow och vips blev det varm oboy med hackade marshmallow.
Så igår innan jag började jobba sprang jag in på Ica och handlade popcorn så vi fick stilla vårt sug igårkväll.

Tyvärr så hittar jag inte reklamfilmen men det är nästan lika bra så att ingen annan råkar ut för ett plötsligt sug!

Kommentarer
Postat av: Twins

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0