Arjeplog

I lördags när jag slutat jobba åkte jag förbi en kompis i Sorsele för att hämta några saker. Riktigt lyckat för de bjöd på riktigt god mat och efterrätt. Blev dock inte att åka hem den kvällen. Vi fick en impuls och drog iväg till Arjeplog. Det var marknadshelg där och då bjukar det vara galej på kvällen. Riktigt lyckad kväll! Otroligt bra stämning på hotellet dessutom. Ringde även min farbror och fick låna hans husvagn under natten så vi inte behövde köra hem på natten.

Älskar komentaren min vänn slapp ur sig när vi körde dit. Vi har en bil med glastak som jag öppnade upp för att hon skulle kunna se på stjärnhimlen då brister hon ut:
- Jag blir nästan klaustrofobisk för att jag ser så mycket!
En rikgtigt bra komentar för det är nästan så. Jag ska även kidnappa henne alla helger för då händer det altid något kul och oväntat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0