Gardiner

Har sökt efter några juliga gardinger som inte är för pråliga eller sticker i mina ögon. Har dock inte funnit det utom i jotex. Så jag beställde efter dem, skulle väl bli galen annars och ångra att jag inte införskaffade dem medan de fanns. Tyvärr (tur egentligen) var de på rea så summan på orden understeg 200 kr. Man får inte hem orden om det ligger under 200 lappen! Irriterad blev jag så klart, ville ju inte ha något annat. Hittade i alla fall ett par köksgardiner tillslut.



Bilderna är hämtade från jotex hemsida.

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Hallå där! Jag tänkte tipsa om att jag har en del tävlingar på G som jag tror att du kan vara intresserad av! Har sett att du tidigare varit med och tävlat om en del, o därför tänkte jag att jag hojtar till nu då mina tävlingar kommer upp idag och resten av veckan!

2011-11-23 @ 13:39:41
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0