Dagens goda

Var iväg och lämnade CV och personligt brev till olika pers ass företag och hoppas att de ska ringa. För de vill ha mig! Ska även ut på måndag för att ge till dem som hade stängt filialen tills dess.
Medan jag väntade på bussen kom en dam med rullator och pratade med mig lite. Fick sedan hjälpa henne på och av bussen. Man känner sig så bra när man kan hjälpa någon och det uppskattas högt.

Gick även några personliga ärenden medan jag nu var på stan och härjade omkring. Fick tag i en ram i rätt storlek. Ska hänga upp ett arbete jag gjorde på skapande bild. Köpte även te som jag älskar! Köpte 200 gram så det ska räcka ett tag. Lillasyster hade påbörjat en trekantshal som jag blev lite avundsjuk på så jag ska göra en lika dan. Hittade samma garn som hon hade. Så vackert och myspys!


Kommentarer
Postat av: Linda Granström

du kommer nog behöva kanske 5 nystan och du ska göra sjalen jag gjorde, har påbörjat det 4de nystanet och det är en bit kvar innan den är klar kan jag säga. man ska ju ändå göra 41 var och det blir ganska mycket garn ju större den blir!

2011-11-28 @ 11:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0