Så här ska det bli

Ritade upp designen på klänningen jag skall ta mig på att göra.
Vet dock inte riktigt vlika färger jag skall ha på den. Kom i alla fall fram till att jag använder tyget jag hade till balklänningen som är ljus mintgrön. Kikade in på Ohlssons tyger för att se vad de har för utbud. Hittade några olika och bestämde mig för att blått och lila skulle passa bäst. De andra var inte riktigt så de föll mig i smaken.
Ska komsultera med dem på butiken när jag är i Skelefteå och med mina vänner jag skall dit med vad de tror.
Ni får även slänga in en komentar om ni har några förslag, det tas tacksamt emot!



Färgerna på dessa ser lite konstiga ut men de är bara för att visa på ett ungefär.
Klicka på dem för större bild.



Dessa står det mellan. De två översta är faktiskt lila blev lite fel i kalibreringen när jag sparade bilden. Originalbilderna finnes här lite längre ned på den sidan.

Kommentarer
Postat av: camilla

Bilderna på tyge syns int.

2011-05-16 @ 16:12:38
URL: http://gargnesarn.blogg.se/
Postat av: Lina

De va lite svårt att ge förslag, går inte se bilderna:/

2011-05-16 @ 16:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0