Nu är jag less.. Vad trevliga

Har fått blodad tand av att sy och egenproducera mina egna kläder märker jag. Egentligen är det mest bara för att jag är utless på många plagg i affären. Är ju inte riktigt som jag vill ha dem och då är det ju lika bra att göra dem själv. Ska ta på mig att göra en klänning nu till sommaren. Dels för att jag knappt har någon i min garderob. Dock är det främst för att jag är trött på alla dessa "tits on sticks" klänningarna i butik! I midjan sitter de som smäcken, men luftigt och dragit blir det över bröstet. Lite upprörande tycker jag att det är.

"Tits on sticks" är en amerikansk förklaring på pinnsmala tjejer som gjort bröstförstoring.



Nu till det goda. Då vi sade upp lägenheten så fick vi en hyresgäst som ville flytta in tidigare så vi fixade det med bostaden och skrev över kontraktet på denne. Det var i mitten av månaden som vi redan betalt hyra för så vi skulle få igen en del av den betalda hyran. Det kom inte några pengar så jag ringde till Bodstaden. De hade lite kaotiskt pga. bankbyte men fick uppge mitt konto nummer och vips så var de där dagen efter. Damen jag talade med var dessutom väldigt trevlig. Tyvärr så kan det hända att bemötadet är av den lite sämre sorten men inte hos dem. Plus i kanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0