Fler bilder

Känner mig riktigt tråkig emellanåt då jag är så dålig på att lägga upp bilder. Vill dock inte låna någon annans bild. Känns bättre om man tar dem själv. Ska försöka vara lite mer färgglad för mig egen skull också.

Var ju på shoppingrunda med min mormor och hon hittade massor med saker. Fann även en snygg kavaj som var perfekt i längden på henne. Är ju som sagt inte från någon storväxt släkt så sådana saker kan vara svårt att hitta!  Mormor är samisk och de sträcker sig inte onödigt långt över havet. Ärvde den biten av henne  + förmågan att kunna sova överallt, tacksam för det. Lade upp byxorna åt henne igår, de satt riktigt bra. Är ju dock van att få lägga upp de flesta byxorna så det var en enkel match!

I morgon så får jag se hur det blir. Är i alla fall på möte där på förmiddagen sen blir det lite oklart när det bär iväg till Umeå. Men det vet jag mer om i morgon. I värsta fall blir det bussen. Skall även bort med det låga håret i helgen. Terese får göra sin vision verklig. Sa för ungefär ett år sedan hur hon skulle vilja klippa mig och nu har tanken sjunkigt in så jag ska genomföra det. Får komma ihåg att ta före- och efterbilder!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

är du sån som har söndagsångest precis som jag ? ^^

2011-05-08 @ 10:05:56
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0