Syjunta

Har sytt, sprättat, sytt, mätat klippt och sytt i ett par dagar nu. För att få till min bolero-jacka så bra som möjligt så har jag tagit mönstret och sytt upp ett provexemplar. Ändrat5 mönstret och sytt upp lite mer. Idag så färdigställde jag provexet och det blev riktigt bra faktiskt! Nu är det till den stora utmaningen och se om jag får till det på "the real deal"! Ska ta ett kort sen för att visa hur det ser ut nu.

Ska snart åka iväg till S för att plocka upp mamma för att sedan köra vidare för att hämta pappa. Vi ska nämligen på en liten shoppingtur idag då jag är ledig. Får se vad som följer med en hem i kassen sen. Vet nårga saker som ska med i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Camilla L

Nu blev jag riktigt nyfiken på att se hur den blir :D

2011-03-27 @ 01:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0