Skidor

Körde upp ett spår över sjön med skotern för att få ett bra spår till mamma att åka skidor på. Jag letade åt mina pjäxor och tog fram skidorna och följde med henne på en åktur. Riktigt härligt då vädret var strålande. Solen värmde på riktigt bra. Dock så måste jag införskaffa mig ett par nya stavar! De är alldeles för korta för att man ska få en ergonomisk åkställning. Gick inte att skata (stavning?) med dem så det gav jag upp ganska fort.

Skulle installera photoshop på mors - farsans dator men mitt fickminne är försvunnet! Tog upp det till datorn och lät det ligga men nu är det inte kvar. Så jobbigt när saker man behöver försvinner. Mamma får vänta en stund med sin lektion i programmet till jag återfunnit det.

Kommentarer
Postat av: Sannie

Hoppas ni får det awesome här hemma i Sverige :) Imorgon beger jag mig till USA och jobbar där i 1 - 2 år :) TEHEE ^__^

2011-03-20 @ 20:52:12
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0