Fighting Black Swan

Väldigt inaktiv under vissa perioder men det är helt enkelt för att jag orkar bara inte sitta vid datorn. Har annat roligt för mig. Har tex. hunnit med att se både Fighter och Black Swan.

Fighter var bättre än jag trodde. Hade väl inte någon direkt föreställning om vad den handlade om från början. Generellt sett så gillar jag inte riktigt filmer som filmas som en dokumentär men de fick faktiskt till det i denna filmen. Kan bero på att de inte överdrev med den "typiska" filmningen för dokumentär eller för att jag helt enkelt glömde bort att det var så.

Black Swan var utomordentilgt bra. Vilken skådis Natalie Portman är alltså! Blev tilldelad en svår roll som hon utförde riktigt bra, förstår varför hon vann en oscar som Cecilia sade. Vill inte spoila filmen för er som inte sett den så jag gör inte några större utlägg om den. Utom att NI MÅSTE SE DEN! Många blandade kännslor efter och under tiden ni ser.






Är även med och tävlar åter igen men denna gången om en parfymbox hos Dennis M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0