Tandis och flyttstäd

Var i Skelefteå på måndagen. Åkte dit för en uppföljning sedan jag tog ut rälsen och började använda nattskena. Denna gången var den sista så jag fick ta med mig gipsavgjutningarna de gjorde på mina tänder innan de satte in den. Med tanke på hur raka och fina mina tänder är nu såg dem groteska ut tidigare.



Efter tandregleringen så fick jag med mig Tobias på Tatong och åt kinabuffe. De har den absolut bästa sötsura såsen av de uteställen jag ätit på. Han var dock lite stressad så det blev en ganska snabb lunch och en takeaway kaffe på wanes. Han höll på att flyttstäda och var efter i planeringen. Eftersom jag inte tänkte bränna några pengar på att shoppa (var inte så länge sedan jag var där) hjälpte jag till med städningen. Betade av det relativt fort med gott resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0