Jippi Hippie!

Midsommaren var riktigt trevlig! Inledde som vanligt eftermiddagen med brännboll för hela slanten. Det blev fyra lag. Innan vi började att spela så fick vi invänta pojkarna som hade klätt ut sig. Eftersom de vill göra storslagen entré så kom de relativt sent. De anlände i en finfin målad folkabuss. Eftersom min nya mobil inte riktigt vill sammarbeta med mig än så lyckades jag inte få över bilderna på datorn. Fick vara ful att ta en från facebook.

Fotograf: Mia Nilsson

Eftersom det var Tisdagkväll igår så var jag och mina kumpaner på bilbingo. Chaffören klagade lite på att ingen i vår bil hade vunnit och sa att vi skulle börja med det, så att tutan inte dammade igen. Nog fick hon som hon ville. Syster vann så chaffisen fick tuta. Inte långt efter får denne panik än en gång när vi sätter i gång i baksätet. Denna gången var det jag som vann. Inte mindre än 1000 kr trillade ned i min ficka, tackar så mycket för det!
Håller nu siktet inställt på byggpotten, den gick aldrig ut förra året så den är lite saftig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0