Beslutsångest

Just nu så lider jag av en lindrare form av beslutsångest. Har kollat runt på nätet efter mobiltelefoner. Har visat sig vara ganska lätt att hitta de som kavlificerar sig efter min smak. Är väldigt kräsen när det kommer till kritan. därför har Sony Ericsson gjort det lätt för sig och har bara två classiska mobiler ute. Väldigt lätt eller hur!?
Det är egentligen inte så stor skillnad på dem, störta skillnaden hittar man i designen (i alla fall jag). Cedar faller lite med att den har knappar som lutar in mot knappsattsen, lite som en väldigt sned trapp. Å andra sidan så vinner den ju på att den har den nya laddaren som andra märken också har. Suck! Jag vill att min gamla mobil ska hålla i århundraden utan att flanera! Börjar dock bli lite sliten.


Kommentarer
Postat av: Sannie - Life in the USA

En kreativ blogg och som är boendes i USA i 1 år.

Följ den va ja :)

2011-06-13 @ 01:47:31
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0