Nära skjuter ingen hare

Var på bilbingo i går som de flesta andra tisdagar som jag inte jobbar kväll på. Åkte dit med systrarna och Jenny. Lyckades kamma hem 200 kr på freeplay, det har jag inte lyckats med tidigare. På vanligt spel lyckades sedan syster vinna 200 kr hon också. Som vanligt hinner man bli frustrerad mer än en gång under kvällen. Sitter där med ett nummer kvar men det kommer aldrig, så får någon annan vinsten. Kändes som att det var så på varje spel men tillslut så lyckades jag ju.
Denna sommar har jag faktiskt vunnit ganska mycket. Har i alla fall fått tillbaka allt jag lagt ut på lotter och lite till. Skulle ändå inte skada att få den där byttpotten som ligger på 12 000 kronor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0